Nytt golv med Dekorplast!

Min lägenhet är gammal, rätt så sliten och antagligen inte renoverad på väldigt länge så då är det ju självklart att golvet inte är i toppform. Vissa rum är värre än de andra- t.ex hallgolvet
Min pojkvän flyttar in i juni och jag vill gärna att vårat hem ska se hyfsat fräscht ut tills dess. Har därför valt att göra en enklare och framför allt billigare variant av "renovering"(jobbar som vikarierande personlig assistent så en riktig renovering har jag i nuläget inte råd med).
Efter att ha kollat runt lite på internet efter lösningar så fann jag ut att Dekorplast tydligen kan användas till lite av varje. Så jag ville ge det en chans och se om det även funkade till golv. Resultatet blev förvånansvärt bra! Alla som har sett det tror att det är laminatgolv^^
 
Här kommer bilder på resultatet!
 
FÖRE
 
EFTER
 
 
Köpte dekorplasten på bauhaus och det gick bara åt 6 rullar.
 
Nästa projekt blir köksgolvet!:)

Kommentera här: